Felhasználási Feltételek az Ügyfelek számára
I. Általános rendelkezések
A Szolgáltató adatai
Üzemeltető és értékesítő:
A Szolgáltató neve MARKOM-TEAM Kft.
Bejegyzett székhely és postacím 1095 Budapest, Mester utca 87.
Regisztrációs hatóság Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Regisztrációs szám 01 09 908028
Adószám 13425991-2-43
Email cím infopart@markomteam.hu
Weboldal markomteam.hu
Ügyfélszolgálat
GYIK és Súgó infopart.markom.hu
Elérhetőség: hétköznap 9-17 óráig
Telefon Email cím
+36 20 555 4000 infopart@markomteam.hu
1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szolgáltató és az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vevő) közötti belépőjegy-vásárlásra vonatkozó szolgáltatás feltételeit határozza meg, valamint a Szolgáltató és a Vevő között felmerülő jogokat és kötelezettségeket.
2. A Szolgáltató online rendszert (a továbbiakban: Rendszer) működtet elsősorban a különböző Konferenciák, musicalek, sport- és egyéb rendezvények (a továbbiakban: Rendezvény) belépőjegyek és előfizetések (a továbbiakban: Belépőjegyek) vásárlásának elősegítése érdekében. És online termékek és szolgáltatások értékesítésére (utalvány, könyv, hanghordozó, parkolójegy stb.). A Szolgáltató biztosítja, hogy a Vásárlók a Rendszerében felsorolt Rendezvényekre Belépőjegyeket vásárolhassanak (a továbbiakban: Szolgáltatás).
A Szolgáltató a Belépőjegyek értékesítésén túl esetenként egyéb termékeket (merchandising termékeket, ételeket, a Rendezvénnyel kapcsolatos italokat stb.) is értékesíthet. Amennyiben a termékek értékesítésének szabályai eltérnek az általános szabályoktól, úgy azt jelen ÁSZF tartalmazza.
3. Rendezvény esetén a Belépőjegy vásárlását meghaladó szolgáltatás, azaz a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében a Vevő szerződéses jogviszonyba kerül a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező). A Szolgáltató a Rendezvény lebonyolításában és lebonyolításában nem vesz részt; tevékenysége és felelőssége csak a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott szolgáltatások és felelősségük elkülönül. A Rendezvény lebonyolításáért a közzétett szerint a Rendezvényszervező felel. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a megvásárolt Belépővel meglátogatott Rendezvény művészeinek, sportolóinak vagy más fellépőinek cselekedeteiért, illetve a rendezvény minőségéért, lebonyolításáért, az előadás megvalósítása vagy elhalasztása. A Szolgáltató a Rendezvényszervező által szervezett előadásokra, kulturális-művészeti produkciókra és a kapcsolódó szolgáltatásokra érvényes belépőjegyeket értékesít. A Szolgáltató a jegyértékesítésben közvetített szolgáltatásként közreműködő bizományosként jár el.
4. A Szolgáltató engedélyhez kötött terméket nem értékesít.
5. A weboldalon 16 éven aluli természetes személyek nem vásárolhatnak. A „Fizetés” gomb megnyomásával a Vevő elfogadja a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit és a jelen ÁSZF rendelkezéseit. Vevő a szerződés megkötésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket – így különösen az ÁSZF II. pontjában foglaltakat – megértette, magára nézve kötelezőnek ismeri el, és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltatáshoz szükséges adatait az ÁSZF és az Adatkezelési Szabályzat keretei között kezeljük.
Ha a Stripe-al történő vásárlást választja, tudomásul veszem, hogy a Markom-Team Kft. adatkezelője által tárolt személyes adataimat felhasználói adatbázisában tárolva átkerül a Stripe-hoz Adatfeldolgozóként. Az adatkezelő által továbbított adatok köre a következő: név, email cím, számlázási cím, vásárlási azonosító. Az adatfeldolgozó által végzett adatkezelési tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési Tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-hu/legal/ssa
6. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. Ezt a vásárló által megadott és elektronikusan tárolt vásárlási adatok igazolják, amelyeket Szolgáltató a számviteli és adózási jogszabályokban meghatározott határidőig köteles megőrizni. A vásárló által megadott adatok, a Szolgáltató rendszerében a termékre vonatkozó adatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás), valamint az ÁSZF szövege együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
7. A Felek közötti szerződés magyar és angol nyelvű.
8. A Szolgáltató a Vevőt értesíti, a Vevő pedig kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a módosítás hatálybalépése előtt nyolc (8) nappal a módosításról az infopart.markom.hu oldalon történő közzététel útján értesíti a Vevőt.
II. Távoktatási szerződésekkel kapcsolatos szerződéskötés előtti tájékoztatás
1. A Szolgáltató a Vevőt az alábbi adatokról tájékoztatja. Kérjük Vásárlóinkat, hogy jegyvásárlás (vagy egyéb termék esetleges vásárlása) előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák, és csak ezek ismeretében vásároljanak (a törvényi feltételekkel: „szerződés megkötése”).
a) A szolgáltatás, azaz a Rendezvény lényeges jellemzői a Rendezvény adatlapján találhatók. Az adatlap teljes körű tájékoztatást ad az elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó formában (beleértve a fizetendő áfát), banki átutalással, mely ausztrál dollárban, brazil realban, kanadai dollárban, cseh koronában, dán koronában, euróban teljesíthető. , hongkongi dollár, magyar forint, indiai rúpia, izraeli új sékel, japán jen, malajziai ringgit, mexikói peso, új tajvani dollár, új-zélandi dollár, norvég korona, fülöp-szigeteki peso, lengyel złoty, font sterling, orosz rubel, szerb dinár, Szingapúri dollár, svéd korona, svájci frank, thai baht és amerikai dollár. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyre a jogszabályok egységár feltüntetését írják elő (különféle kiszerelésben is értékesíthető).
b) A szolgáltató nevét az I. pont tartalmazza.
c) A vállalkozás székhelyét, postacímét, telefonszámát, faxszámát, e-mail címét az I. pont tartalmazza. Jegyértékesítés esetén a Rendezvény szervezője nevében a Szolgáltató jár el. A Rendezvényszervező nevét és postai címét a rendezvény leírása tartalmazza. A Belépőjegy előlapján a Rendezvényszervező neve és egyéb azonosító adatai is szerepelnek.
d) A Szolgáltató telephelye az I. pontban megjelölt székhely. A Fogyasztó panaszával a Szolgáltató I. pontban megjelölt bármely címére fordulhat.
e) A szerződés alapján a termékért, szolgáltatásért járó ellenérték általános forgalmi adóval együtt járó végösszegét az ügyfélfelület ún. „Kosár” tartalmazza a jegy bruttó árának feltüntetésével, az adminisztráció díj és az esetleges szállítási díj. A fogyasztó a feltüntetett bruttó árakon felül egyéb költséget nem fizet.
f) A Szolgáltató határozatlan idejű vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. A díjazás összege tartalmazza az adott vásárlással kapcsolatos összes költséget.
g) A Vevő távközlési szolgáltatója egyedi előfizetés vagy egyéb szerződés alapján díjat számíthat fel a vásárlást lebonyolító eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, táblagép) internet-, mobil- vagy egyéb elektronikus csatlakozásáért, stb.) vagy a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként. A Szolgáltató azonban nem alkalmaz emelt díjas szolgáltatásokat.
h) A feltüntetett árak tartalmazzák a díjazás adóval növelt végösszegét a vásárlás devizanemében, a rendezvényszervező által meghatározott. Ezek bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA összegét. Az egységár a szolgáltatás jellegéből adódóan nem jelezhető. Amennyiben a Vevőnek adminisztrációs díjat kell fizetnie a Rendszer használatáért, azt a Rendszer egyértelműen jelzi a vásárlás során. Az adminisztrációs díj a Szolgáltató díja, nem pedig a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt felszámított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl. futárszolgálat) egyéb költségekkel is járhatnak, amelyeket a Rendszer egyértelműen jelez. A díjazás teljes összege tartalmazza az összes költséget. Az egyedi kártyás bankkártyás fizetés mellett a Szolgáltató egyéb fizetési módokat is elfogadhat, melynek részletes leírását a Szolgáltató Vásárlási Tájékoztatója és a Gyakran Ismételt Kérdések tartalmazzák. A fizetés és az elektronikus jegy átadása a Vevő által megadott e-mail fiókba azonnal, valós időben megtörténik.
Bankkártyás fizetési mód esetén átutaljuk egy Fizetési Szolgáltatóhoz, ahol bankkártyájával elszámolhat. A bank honlapján meg kell adnia bankkártya adatait, így azokat semmilyen körülmények között nem adjuk meg a kereskedőnek. A megrendelés teljes összegével megterheljük bankkártyáját a megrendelés megadása után. Elfogadott bankkártyák: A Stripe szolgáltató által elfogadott bankkártyák.
Az ár tartalmazza az adót és nincs rejtett költség.
A bankkártya adatainak megadásakor a bizalmas információk nyilvános hálózatokon keresztül, védett (titkosított) formában, SSL protokoll és PKI rendszer segítségével kerülnek továbbításra, mivel jelenleg a legkorszerűbb kriptográfiai technológiákról van szó.
E-jegyek kézbesítése nem lehetséges; a Szolgáltató elektronikus úton küldi meg azokat. A szolgáltatás teljesítése automatikus; az előadás dátuma azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a XII. e dokumentumból.
i) A fogyasztó elállási és felmondási jogának gyakorlásának határidejére és egyéb feltételekre vonatkozó információkat jelen dokumentum VII. pontja tartalmazza.
j) A termék visszaküldésének költségeire vonatkozó információkat jelen dokumentum VII. pontja tartalmazza.
k) A Szolgáltató nem bonyolíthat le olyan ügyletet, amelynek során a fogyasztónak a fogyasztó elállási és felmondási joga miatt a Szolgáltató ésszerű költségeit meg kellene térítenie.
l) A Vevő nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra érvényes. A fogyasztó elállási és felmondási jogának további kritériumairól és egyéb feltételekről a jelen dokumentum VII. pontja, valamint 2. és 3. melléklete tartalmazza a tájékoztatást.
m) A ráutaló és termékszavatosságra vonatkozó jogi kötelezettségeket jelen dokumentum VIII. pontja és 4. melléklete tartalmazza.
n) A Szolgáltató munkanapokon 09:00-17:00 óra között ügyfélszolgálatot működtet, amely a Vevők legnagyobb figyelmével az infopart@markomteam.hu e-mail címen keresztül történik .
A Szolgáltató által értékesített termékekre nem vonatkozik a jótállási kötelezettség.
o) A Szolgáltató nem írta alá a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben foglalt magatartási kódexet, és nem is vonatkozik rá.
p) A Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződés határozott idejű, annak időtartama jegyvásárlás esetén a Rendezvény, illetve a Rendezvény látogatásának időpontjáig tart (pl.: meghatározott ideig érvényes Belépőjegyek), vagy egyéb termékek esetén a termék átvételéig.
q) A szerződés határozatlan idejű szerződéssé nem módosítható.
r) A vásárlás során a Vevőt az ellenszolgáltatáson kívül egyéb kötelezettsége nem terheli.
s) A Vevő a Szolgáltató részére kauciót vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem nyújt.
t) A digitális adattartalom működése, technikai védelmi intézkedések: Az adatot szolgáltató szerverek elérhetősége 99,9%/év feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szerverben. Ha valamelyik merevlemez megsérül, a rendszer a megmaradt merevlemezekkel tovább működik. Rendszeresen biztonsági másolatot készítünk a teljes adattartalomról; így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.
u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: Az adatokat a MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok tárolása megfelelő titkosítással történik, kódolásukat a processzorba épített hardveres támogatás biztosítja.
v) A békéltető testület tevékenységi körébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás között a termék minőségével és biztonságával kapcsolatos viták (fogyasztói per) megoldása, a termékfelelősségi szabályok alkalmazása, a szolgáltatás minősége, valamint annak megkötése és teljesítése. a felek közötti szerződést bírósági eljáráson kívül. A békéltető testület feladata, hogy a fogyasztói jogvita rendezése érdekében megpróbáljon megegyezni a felekkel; eredménytelensége esetén a békéltető dönt a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költséghatékony érvényesítésének biztosítása érdekében. A fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére a békéltető testület tanácsot ad a fogyasztói jogokkal és kötelezettségekkel kapcsolatban.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az Európai Unióban lakóhellyel rendelkező fogyasztóinknak határon átnyúló fogyasztói vitájuk van, akkor az Interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban igénybe vehetik az Online vitarendezési platformot. Az online vitarendezés a https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show címen érhető el.
III. A vevő adatai
1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy indokolt esetben megtagadja a Vevő megrendelését, így különösen akkor, ha a Vevő hamis vagy hiányos adatokat adott meg, vagy a Rendszerrel vagy a Belépőjegyekkel bármilyen módon visszaélt.
2. A Vevő teljes felelősséget vállal a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónévért és jelszóért, valamint az azon keresztül végrehajtott minden vásárlásért és egyéb tevékenységért. A Vevő kötelezettséget vállal arra, hogy adatainak jogosulatlan felhasználásáról vagy a biztonság bármely más módon történő megsértéséről haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát. A jelszó tárolásából, illetve a felhasználói név és jelszó harmadik személy részére történő átadásából eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3. A Vevő nyilatkozik arról, hogy a Rendszerben érvényes adatokat ad meg. A hibás, hibás vagy hamis adatokból, e-mail címből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Szolgáltató a Vevő által megadott adatok szerinti teljesítésért és a számla kiállításáért felel. A Vevő bármikor ellenőrizheti és módosíthatja adatait. A nyilvánvalóan téves vagy hamis adatot a Szolgáltató jogosult törölni, és kétség esetén ellenőrizni a Vevő valódiságát. Azon Rendezvények esetében, ahol a Rendezvényszervező a Belépőjegyeket névre állítja ki, és azok nem rendelhetők hozzá, a Szolgáltató jogosult a Vásárló adatait a Rendezvényszervező által kívánt módon ellenőrizni.
4. A Szolgáltató a Vevő adatait a hatályos jogszabályok szabályai szerint kezeli. A részletes adatvédelmi szabályokat az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza, amely az ügyfélplatform lábjegyzetében is elérhető.
5. Az úgynevezett „Kosár” oldalon a Vásárló a vásárlás során módosíthatja, törölheti vagy további termékeket helyezhet a kosárba. Az ezt követő ún. „Fizetés” oldalon a Vevő megadhatja adatait. Amennyiben az adatok helyesbítésre szorulnak, azt a Vevő bármikor megteheti az ún. kosár időpontjáig, vagy a „Fizetés” gombra való kattintásig. Ezt követően a fizetés – a választott fizetési módtól függően – a pénzforgalmi szolgáltató honlapján (a bank adatbeviteli platformja; az itt megadott adatok a Szolgáltató számára ismeretlen) történik.
6. A Vevőnek egy alkalommal és minden vásárláskor meg kell adnia adatait, ha az előzetes regisztráció során jelszót ad meg. A Vevő bármikor megtilthatja az adatok ilyen célú felhasználását a leiratkozással.
7. Vevő a szolgáltatás igénybevételével hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat az adatfeldolgozóknak és az adott rendezvény szervezőjének továbbítsa, hogy a rendezvény szervezője közvetlenül és haladéktalanul tájékoztatást tudjon adni a rendezvény elhalasztásáról, változásáról. adatokat vagy egyéb dolgokat, és a Vevő intézkedhet a jegyek visszaváltásáról vagy cseréjéről.
8. A Szolgáltató a személyes adatok kezelésével és tárolásával kapcsolatban a legnagyobb körültekintéssel jár el. A támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltató a kellő gondosság ellenére sem vállal felelősséget.
IV. Online jegyvásárlás
1. A jegyvásárlás részletes szabályait a Szolgáltató Ügyféltájékoztatója tartalmazza.
2. A webáruházak a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 48 órán belül visszaigazolják a Vevő megrendelését. Amennyiben a Vevő a Szolgáltató rendszerén keresztül vásárol Belépőjegyet, a jegyvásárlás a sikeres fizetést követően szinte azonnal, valós időben megtörténik, és a megrendelt Belépőjegyeket a Vevő elektronikus formátumban kapja meg. Így a Vevő a 48 órán belüli megrendelés visszaigazolása helyett a visszaigazoló e-mailt (vagy más elektronikus üzenetet) kapja meg, amely magában foglalja magát a Belépőjegyet is.
3. Ha a Vásárló a megvásárolt belépőjegyet a vásárlást követő néhány percen belül nem kapja meg, annak oka valószínűleg egy rosszul működő kapcsolat. Fontos, hogy ebben az esetben a Vásárló a tranzakciót ne ismételje meg, hanem vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával ( infopart@markomteam.hu ). Felhívjuk figyelmét, hogy ha 48 órán belül nem kap visszaigazolást, akkor mentesül a kötöttség alól, vagyis a megrendelése már nem köti Önt, és nem köteles átvenni vagy kifizetni.
V. Vételár, fizetési és szállítási feltételek
1. A fizetésre, a fizetési módokra, a jegyek kézbesítésére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Ügyféltájékoztatója tartalmazza.
2. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
3. A Szolgáltató az automatikus visszaigazoló e-mailt a Vevő által megadott e-mail címre küldi. A hibás e-mail címből eredő károkért a Vevőt terheli a felelősség.
4. A jegyárak meghatározása az adott Rendezvényszervező hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Rendezvényszervező utasítása alapján a Belépőjegyek vételárát és az esetlegesen felmerülő költségek mértékét bármikor módosítsa. Az árváltoztatás joga a már megkezdett vásárlásokra nem vonatkozik.
5. A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a Vevőt vásárlásra. Ha a Vevő nem kívánja megvásárolni a kiválasztott Belépőjegyet, úgy azt bármikor kiveheti a kosárból, vagy a kosár teljes tartalmát törölheti, vagy a kosáridő 20 perc elteltével lejár (egyes esetekben hosszabb vagy rövidebb, amely a weboldalon egyértelműen és folyamatosan fel van tüntetve).
6. A Szolgáltatáson belüli fizetés nélküli foglalás csak ingyenes jegyek vagy termékek esetén lehetséges. A fizetés és az elektronikus jegy átadása a Vevő által megadott e-mail fiókba azonnal, valós időben megtörténik. E-jegyek kézbesítése nem lehetséges; a Szolgáltató elektronikus úton küldi meg azokat. A szolgáltatás teljesítése automatikus.
7. A Szolgáltató a vásárlásról szóló elektronikus bizonylatokat a bejegyzett székhelyén vagy a szerverek tárolási helyén található szerverparkban (Digital Ocean) köteles megőrizni.
8. A Szolgáltató ún. e-számlát (elektronikus számlát) küld a Vevő részére. Az elektronikus számla olyan számla, amely a számla adatait elektronikus jelek formájában tartalmazza. Az elektronikus számla kiállítása, továbbítása és tárolása csak elektronikus formában történhet. Papír alapú változata nem használható hiteles eredeti dokumentumként. A Szolgáltató az e-számlát a Vevő által megadott adatok alapján, e-számlaszolgáltató segítségével automatikusan kiállítja. A Vevő a vásárlási folyamat megkezdésével kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát és adatainak e-számla szolgáltató részére történő átadását. Ha a vevő hibás nevet vagy címet adott meg, és így a számla hibás tartalommal kerül kiállításra
VI. Jegytípusok; saját nyomtatású jegyek (E-ticket) és mobiljegyek speciális szabályai
1. Jegytípusok:
• Elektronikus utalvány. A vásárlást követően a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a megvásárolt jegyek adatait és az utalvány azonosítóját. Az utalványt a Megrendelőnek kell kinyomtatnia és a Jegyet az előadás napján a kinyomtatott utalvány felmutatásával kell kiállítani az előadás helye szerinti jegypénztárban.
• E-jegy. A vásárlást követően a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre e-mailt küld, amely csatolt dokumentumként tartalmazza az E-jegyet. Az E-jegy egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-jegy száma és a QR-kód tartalmazza az elektronikus hozzáféréshez szükséges összes információt. A QR-kódot elektronikusan ellenőrzik a rendezvény helyszínére történő belépéskor.
A fizetés és az Elektronikus utalvány vagy E-jegy kézbesítése az Ügyfél által megadott e-mail fiókba gyakorlatilag valós időben azonnal megtörténik. Az Elektronikus utalvány vagy E-jegy címre nem kézbesíthető, azt a Szolgáltató elektronikus úton kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus.
2. A sikeres vásárlást követően a Megrendelő a saját nyomtatású jegyeket PDF formátumban saját számlájára letöltheti és kinyomtathatja. Az e-jegyek személyesen a jegypénztárakban és postai úton nem vehetők át. A nyomtatott E-jegy akkor használható, ha a vonalkód és a vonalkód melletti kód olvasható.
3. A saját nyomtatott jegyek elvesztéséből, ellopásából, szakszerűtlen nyomtatásából, másolásából, többszöri nyomtatásából eredő következményekért és károkért a felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli. Az Ügyfél a Rendezvényre köteles a kinyomtatott E-jegyet magával vinni. A Megrendelő tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az E-Ticket vonalkódját a Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi és azonnal érvénytelenítse. A belépés az első érvényesítésen alapul.
Így a Rendezvényszervező belépésére érvényes első jegy érvényes a megadott vonalkóddal. Minden további belépési kísérlet érvénytelen, ezért eredménytelen lesz, a rendezvényre való belépés megtagadható, függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személy azonos-e azzal, aki a jegyet eredetileg vásárolta. A kizárás miatt a Szolgáltatót kártalanítási kötelezettség nem terheli.
4. A Rendezvényszervező döntése értelmében a megfelelő „okostelefonnal” rendelkező ügyfelek számára a telefonjuk kihelyezésével is elérhetővé válhat egyes rendezvények elérése. Ebben az esetben a jegyet a Szolgáltató a Megrendelő által a telefonjára letöltött alkalmazásba (elektronikus pénztárca) juttatja el.
5. Amennyiben az adott rendezvényhez tartozó telephely ezt kifejezetten megjelöli, bizonyos rendezvényekre vonatkozóan és a Megrendelő kérésére a Szolgáltató vállalja, hogy a jegyet biztonsági, ún. "hagyományos" jegypapírra nyomtatja és futárszolgálattal elküldi. a Vevő költségére. Ebben az esetben ez a szállítási lehetőség, a futárszolgálat díja, valamint a szállítási határidő minden esetben a Kosár oldalon (a díj ellenében bruttó összegben) feltüntetésre kerül. A Szolgáltató által értékesített termékek esetében a szállítási díj nem mennyiségtől vagy súlytól függ.
VII. Elállási és felmondási jog
1. A vásárlás bármikor, minden következmény nélkül lemondható a „Fizetés” gomb megnyomása előtt. Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási, illetve elállási jogát, ha a Rendezvényre adott Jegy meghatározott időpontra (adott napra, időpontra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltató nem tudja sem a Jegyet megváltani, sem a vételértéket visszafizetni (kivéve az esemény nemteljesítését).
2. Abban az esetben, ha a Vevő nem meghatározott időre szóló jegyet vásárolt (pl. bármikor felhasználható múzeumi jegy utalványok, stb.), vagy ha egyéb termékek (például könyvek, prospektusok, merchandising termékek stb.) a fogyasztói elállási és elállási szabályok hatálya alá tartozó jegyen kívül vásároltak, ezek a jogok az alábbiak szerint érvényesíthetők:
a) A fentiekben leírt esetekben az elállási és felmondási jog a vásárlástól számított 14 napon belül a jelen ÁSZF 2. számú mellékleteként csatolt elállási és elállási nyilatkozattal, vagy más erre vonatkozó kifejezett nyilatkozattal gyakorolható.
b) A meghatározott ideig nem érvényes e-jegy vagy utalvány (pl. ingyenesen váltható múzeumi belépőjegy stb.) esetén a visszatérítési űrlap kitöltése mellett a Megrendelőnek fel kell tüntetnie a kódszámot az e-jegyen / utalvány. Azt is nyilatkozni kell, hogy az Ügyfél nem használta a jegyet. A jegyet nem kell elküldeni, mivel azt a Szolgáltató elektronikusan érvényteleníti.
c) Ha a Megrendelő nem jegyet, hanem árut vagy meg nem határozott időpontra szóló jegyet vásárolt nyomtatott formában futárszolgálattal, azt legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül köteles visszaküldeni a Szolgáltató székhelyére. A Vásárlót terheli az áru visszaküldésének költsége. A Vevő felelősséggel tartozik az áru értékcsökkenéséért, amely az árunak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő használatából ered.
d) Ha a Vevő jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként kifizetett teljes összeget. A visszatérítés összegét a Szolgáltató az Ügyfél által alkalmazott fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárlót megillető összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem küldi, vagy kétségtelenül nem igazolja, hogy azt visszaküldte.
e) Az elállási és elállási jogra vonatkozó további részletes tájékoztatást jelen ÁSZF 3. számú melléklete tartalmazza.
VIII. Garancia, termékgarancia
1. A jótállásra és a termékszavatosságra vonatkozó információkat jelen ÁSZF 4. számú melléklete tartalmazza.
IX. A Szolgáltató szolgáltatásának korlátai
1. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az Internet sajátosságaiból adódóan a Rendszer folyamatos működése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére megszakadhat. Ennek megfelelően a Szolgáltató nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó weboldal hibátlan és zavartalan működését, illetve azt, hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
2. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást részben vagy egészben előzetes értesítés vagy bejelentés nélkül felfüggeszteni a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó weboldal fenntartása, illetve egyéb biztonsági okokból.
3. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvényszervezőktől kapott tájékoztatást az érdeklődők rendelkezésére álljon. A Szolgáltató ugyanakkor nem vállal felelősséget a Szolgáltatás honlapján az egyes Eseményekhez kapcsolódó olyan információkért, tartalmakért, amelyeket a Rendezvényszervező maga a rendszerben rögzített, vagy a Rendezvényszervezőtől kapott információt a Szolgáltató rögzítette. Szolgáltató alkalmazottja.
4. A Szolgáltató kizárólag a Szolgáltató szándékos vagy súlyosan gondatlan hibájából okozott károkért felel. A felelősség összege nem haladhatja meg a vételi ügylet értékét.
5. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hitelkártyás fizetésből eredő vagy abból eredő károkért, visszaélésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
6. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a Megrendelő, a Rendezvényszervező vagy harmadik személy szerződésszegésével, jogellenes tevékenységével vagy mulasztásával okozott károkért.
X. Rendezvényszabályzat
1. A rendezvény meghirdetett lebonyolításáért a Rendezvényszervező felelős. A Rendezvényszervező neve és egyéb azonosító adatai a Jegy elején találhatók. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a megtartott Rendezvényért, művészek, sportolók, egyéb előadók fellépéséért, illetve annak a rendezvénynek a minőségéért, lebonyolításáért, megvalósításáért vagy elmaradásáért, amelyre a Jegyet vásárolták. . A rendezvényen való részvétellel kapcsolatban a Jegyet bemutató személy és a Rendezvény szervezője között jogviszony és szolgáltatási kötelezettség keletkezik. Erre a kapcsolatra a Rendezvény vagy Rendezvényszervező hivatalos honlapján található szabályzat az irányadó. Ebből adódóan, a Szolgáltató nem lehet fél a Rendezvényszervező és a Megrendelő (illetve a jegybirtokos) között olyan vitában, amely a Rendezvény nem megfelelő minőségéből vagy a rendezvény nem teljesítéséből ered. A részvétel feltételei, a Rendezvény házirendje és a Rendezvényhelyszín intézménye előadásonként és rendezvényenként jelentősen eltérhet. Jelen szabályok meghatározására a Rendezvényszervező jogosult, így a Megrendelő ezen szabályokról a Rendezvényszervezőtől érdeklődhet.
2. A Jegy szabadon átruházható - kivéve, ha az adott Rendezvény szervezője eltérő szabályokat határozott meg (ebben az esetben a Rendezvény adatlapja tartalmazza az erre vonatkozó szabályokat). A Megrendelő kijelenti, hogy a Jegyet csak akkor adja át másnak, ha az új jegytulajdonos elfogadta a Szolgáltató ÁSZF-et.
3. Ha a Jegyen másként nem szerepel, a Jegy a jegyet felmutató személyt egyszeri belépésre jogosítja a Jegyen feltüntetett Rendezvényre. Az elveszett, megsérült vagy megsemmisült Jegy pótlására nincs lehetőség.
4. A Jegyen feltüntetett kezdési dátum tájékoztató jellegű, és a tényleges kezdési dátum ettől eltérő lehet.
5. A Jegy típusától függően tartalmazhat digitális és analóg biztonsági megoldásokat, amelyek megvédik a Jegyet a hamisítás ellen. Ha a Szolgáltató, a Rendezvényszervező vagy a Biztonsági Szolgálat a Rendezvény helyszínén azt észleli, hogy a Jegyen lévő biztonsági táblák sérültek, hiányosak, szándékosan manipuláltnak tűnnek, vagy reprodukáltnak vagy másoltnak minősül, a Jegyet bemutató személy hozzáférése megtagadható, vagy felkérjük, hogy hagyja el a rendezvény helyszínét. A hozzáférés ilyen okból történő megtagadása miatt az Ügyfél a Szolgáltatótól kártérítést nem követelhet.
6. Egyes Jegyek csak bizonyos felhasználói kört jogosítanak fel (gyerekjegy, nyugdíjas jegy, szakjegy stb.). A Szolgáltató a jogosultság fennállását a vásárláskor nem vizsgálja. A Rendezvényszervezőt a biztonsági szolgálat felhatalmazza annak ellenőrzésére, hogy a Jegyet bemutató személy jogosult-e az akciós jegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a jegyet felmutató személy nem igazolja a használati jogot. A hozzáférés megtagadása esetén a Jegy Ügyfele, illetve a Jegyet felmutató személy nem jogosult kártérítésre.
7. Bizonyos esetekben a Jegyek csak bizonyos területek meglátogatására jogosítanak fel a Rendezvény helyszínén belül.
8. A Rendezvényen mindenki csak saját felelősségére vehet részt. Bár a Rendezvényszervező mindent megtesz a Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen felelőtlen látogatókért. Kábultság, kábítószer vagy egyéb tudatmódosító hatása alatt a Rendezvény érvényes Jegy bemutatása esetén sem látogatható.
9. A Rendezvényen kép- és hangfelvétel készíthető, amelyen a Rendezvény Látogatói rögzíthetők; ezzel összefüggésben a Rendezvény Látogatója semmilyen követelést nem támaszthat a Szolgáltatóval szemben.
10. A Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása és a Rendezvényen jelenlévő Látogatók zavartalan szórakozása érdekében a Rendezvény, illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét megszegő Látogatót eltávolíthatja. a biztonsági szolgálat és más bűnüldöző szervek. Ilyen kizárás esetén a Szolgáltatót kártalanítási kötelezettség nem terheli.
11. A Rendezvényszervező a Rendezvények többségén fenntartja a jogot az előadóművész, színész, előadóművész stb. személyében, szerepében, illetve a Rendezvényben ésszerű változtatásra.
12. Szabadtéren megtartott Rendezvény esetén a Rendezvényszervezőnek lehetősége van alternatív rendezvénynap (esőnap) meghirdetésére. Az esős nap dátumának bejelentése esetén a Rendezvényszervező bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntéséről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatja a Markom oldalán keresztül, amint a Rendezvényszervezőtől megkapja a vonatkozó tájékoztatást. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esős napon történő megtartása miatt nem illeti meg elállási jogát. A szakmában általános gyakorlat szerint az időjárási viszonyok miatti megszakítás, korai befejezés vagy késleltetett kezdés esetén is megtartottnak kell tekinteni a Rendezvényt, ha a Rendezvény több mint felét megtartották, illetve a Rendezvény kezdete a Rendezvény tervezett időtartamának kevesebb mint 50%-át késik, vagy 25%-nál rövidebb ideig kell szüneteltetni. A Rendezvényszervező jogosult az esőnapra és a részben megtartott Rendezvényekre eltérő szabályokat megállapítani.
13. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény nem teljesülése esetén az Ügyfelet tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. A Vevő egyúttal tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának menetéről, helyéről és határidejéről a Rendezvényszervező dönt, ennek lebonyolításáért a Rendezvényszervező felel. A visszaváltással kapcsolatos információkat a Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi a Markom honlapján, amint azok a Rendezvényszervezőtől hivatalosan megérkeztek. A Rendezvényszervezőtől a Jegyek visszaváltására vonatkozó megbízás hiányában a Szolgáltató nem köteles a Jegyeket visszaváltani, illetve a Jegyek vételárát visszatéríteni. A visszaváltás a Rendezvényszervező által meghatározott harminc (30) napos felmondási időn belül, de legfeljebb az eredeti jegy és a vásárlást igazoló bizonylat meghirdetését követő 30 napon belül történhet. A Jegy vételárán felül, amelyet a megváltónak teljes értékén kell megváltania, sem a Rendezvényszervező, sem a megváltó nem térít meg semmilyen feltételezett vagy tényleges kárt vagy költséget. A Rendezvény elmaradása mellett a Jegyek visszaváltására nincs mód. Amennyiben a Rendezvény nem kerül megrendezésre, a Jegyvásárlás során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítési jogát úgy kell elbírálni, hogy az egyes szolgáltatásokat az adott szolgáltató teljesítette-e. Az esetlegesen felszámítható adminisztrációs díj a jegyrendszer használatának díja, így azt a jegyár nem tartalmazza. A rendezvény elmaradása esetén az adminisztrációs díjat nem térítjük vissza.
14. Ha háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiazavar vagy egyéb előre nem látható és elkerülhetetlen akadály, amely a Megrendelőn vagy a Szolgáltató hatáskörén kívül esik, közülük nem tudják teljesíteni szerződéses kötelezettségeiket, ez a személy nem vállal felelősséget az ilyen eseményekből eredő veszteségekért vagy károkért.
XI. A weboldalon megjelenített védjegyek és szerzői jogok
1. A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a Szolgáltató vagy más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezeket a védjegyeket a Szolgáltató vagy a jogosultak kifejezett és előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül harmadik fél semmilyen módon nem használhatja, terjesztheti vagy közzéteheti.
2. A weboldalon elérhető információk és egyéb dokumentumok szerzői jogvédelem alatt állnak, az azokhoz kapcsolódó jogok a Szolgáltatót vagy a jogosultakat illetik. A Weboldalon elérhető információkat és egyéb anyagokat harmadik fél a Szolgáltató vagy a jogosultak kifejezett előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem használhatja fel, nem másolhatja, terjesztheti vagy tárhatja fel.
3. A Szolgáltató korlátlan és kizárólagos használati jogot kap a Megrendelő által a weboldal használatával kapcsolatos megjegyzései (pl. chat, blog), véleményei, javaslatai, ötletei tekintetében, de ez nem jelenti azt, hogy bármilyen bejegyzés, hozzászólás stb. tükrözi a Szolgáltató véleményét. A Szolgáltató jogosult a Felhasználó észrevételeit korlátozás nélkül felhasználni, felhasználni, átadni, közzétenni, törölni vagy nyilvánosságra hozni, és az Ügyfélnek történő bármilyen módon történő ellenszolgáltatás kötelezettsége nélkül.
XII. A panaszok kezelésének módja
1. A Szolgáltató székhelyét, panaszkezelési helyét, az ügyfélszolgálat levelezési címét, e-mail címét, internet címét és telefonszámát az ÁSZF I. pontja tartalmazza.
2. Az Ügyfél az áru forgalmazásával, értékesítésével közvetlenül összefüggő magatartásával, tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatban írásbeli vagy szóbeli panasszal élhet a Szolgáltató felé. A szóbeli panaszt a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és lehetőség szerint haladéktalanul orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és a panasz egy másolati példányát személyesen a Megrendelő rendelkezésére bocsátja. szóbeli panasz esetén. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatáson keresztül tett szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyvet legkésőbb az érdemi válasszal együtt meg kell küldeni az Ügyfélnek.
3. A Szolgáltató az Ügyfélnek a kézhezvételtől számított harminc napon belül írásban válaszol, és azt a Megrendelőnek megküldi, elsősorban a Megrendelő által megadott e-mail címre. A panasz elutasításának indokait a Szolgáltatónak indokolnia kell. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panasza kivizsgálása érdekében - a panasz jellegének megfelelően - mely hatósághoz vagy választottbírói testülethez fordulhat. Meg kell adni az illetékes hatóság vagy a Szolgáltató békéltető testületének postacímét.
4. A Szolgáltató közszolgáltatási tevékenységet nem végez, így az ilyen tevékenységet végző szolgáltatókra külön jogszabályi szabályok nem vonatkoznak (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előfoglalás, folyamatos rendelkezésre állás, ötperces bejelentkezési idő, ügyfélvédelmi tiszt stb.).
XIII. Záró rendelkezések
1. A Szolgáltató annak érdekében, hogy azon ügyfelei számára, akiknek nincs lehetőségük a Szolgáltató ÁSZF-ének részletes on-line megismerésére, megismerkedhessenek annak vásárlási és jegyértékesítési szabályaival, felkérte a jegypénztárakat. szerződéses jogviszony a Szolgáltatóval jelen ÁSZF megkötésére, de legalább az ÁSZF 1. számú mellékletében található összefoglaló minden olyan jegyvásárló számára elérhető, aki az irodában jól látható helyen a Szolgáltató Rendszeréből vásárol.
2. A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat, adatfeldolgozókat igénybe venni. Minden alvállalkozóért úgy felel, mintha maga nyújtotta volna a szolgáltatást.
3. Jelen ÁSZF angol nyelven készült, és az osztrák jog szabályai az irányadók.
4. A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadók.